Spring naar bijdragen

Madrid bant magere modellen


Aanbevolen berichten

Quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:04:54 schreef The Black Mathematician het volgende:

[...]

Ann, hoe naief ben jij?

ik ben redelijk naief,en jij?

ik probeer er wat aan te doen maar het lukt me niet zo goed.

ik geloof ook meteen mensen. de vorige keer (ok dit kan heel stom overkomen maar ik zeg het toch) was het stroomstoringpuh2.gif (gistren was dat) en ik deed de ijskast open en ik zei tegen mijn moeder: hey het voelt kouder aan nu, is er een soort noodgenerator die alles opeens super koud maakt als de stroom uitgaat?

en toen zei ze : ja .

en ik geloofde het puh2.gif en ze zei : Ann dat is wel niet waar he,je gelooft altijd alles wat ik je zeg.

komt gewoon omdat ik ervan uitga dat mensen niet liegen

maar ik bedoelde dus dat ik het jammer vond voor enkel die meisjes die van zichzelf mager zijn

voor de rest vind ik het wel goed hoorsmile.gif om gewoon gezonde meisjes op de catwalk te zetten

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vind het een goede actie dat de hele magere modellen niet meer op de catwalk mogen. Door al die magere modellen laten ze inderdaad een verkeerd beeld zien. Een gezond gewicht is nog altijd het beste.

Maare er zijn altijd nog mensen die er niks aan kunnen doen dat ze (te) mager zijn. Zelf ben ik er ook een van, ik kan eten wat ik wil, zonder ook maar iets aan te komen

Link naar bericht
Deel via andere websites

BMI is voor mensen met een normale lichaamsbouw. Als je slank of juist stevig gebouwd ben, kun je het idee krijgen dat je niet echt gezond bent terwijl daar weinig van klopt.

Met name mensen die veel sporten en wat meer spiermassa hebben dan gemiddeld zitten al vrij snel boven de 25.

Het is een aanwijzing, net als de goede oude spiegel een aanwijzing is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:
Op maandag 25 september 2006 18:19:42 schreef NienkeJ het volgende:

ja
smile.gif
ik eet wel genoeg, maar volgens het bmi ben ik ongezond
puh2.gif
maar daar trek ik me niet al te veel van aan
knipoog_dicht.gif
ik kan er toch weinig aan veranderen
smile.gif

mijn bmi wijst ook al uit dat ik net te licht ben..

wel goed dat ze uitgehongerde modelen uitsluiten

maar als je net als Nienke en mij gewoon goed eet en toch net te licht ben zou het ook weer wat wezen als je word uitgesloten

dan zouden ze eigenlijk bij twijfel gevallen moeten bekijken of je gezond bent smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja idd, we hadden het erover in de klas vandaag. onze lerares sociaal werk , die is zelf ook sociaal werkster, en haar jongste client met anorexia was 6 jaar...

het word ook als maar erger, en ze zegt dat dat heel duidelijk is en dat die stijging echt abnormaal hoog is en vele zijn bang voor wat de toekomst nog gaat brengen omtrent dat thema.

ik vind dat ze de tv en reclame moeten aanpassen...het beinvloed verschrikkelijk veel mensen

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:27:38 schreef markvand het volgende:

[...]

Vind het een beetje makkelijk nu, want het schoonheidsideaal gaat nu weer richting dik (dove reclame bijvoorbeeld).

Gut, één reclame waarin een beetje wordt gespot met het schoonheidsideaal van wandelende ribbekastjes, maakt nog geen trend naar dik hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid